26 Kasım 2015 Perşembe

Kargalar ve Aşk

Uzun zamandır yazmıyorum. Boşlukta gibi hissettiğimden sanırsam. Gerçi, boşluk demeyelim çünkü içinde yaşadığım dünya fazlasıyla dolu. Kalabalığın ortasındaki yalnızım.

Nereye gidersem gideyim bana yoldaşlık eden bir canlı var : Kargalar. Cidden, nereye gidersem gideyim sanki benimle birlikte hareket ediyormuş ve ben durduğumda durup beni bekliyorlarmış gibi geliyor. Bu uzun zamandır böyle. 

Kulağa saçma gelebilir ama beni koruduklarını düşünüyorum. Canlılar her an farkında olmadan birbirileriyle telepati içerisindeler zaten. Dini bir anlam yüklemiyorum, yanlış anlaşılmasın. Sadece bu böyle ve ben güvende hissediyorum. 

Başlıkta yazmış olduğum 'Aşk'a' gelince; 

Şunca yaşıma geldim hala aşık olamadım be ahali. Millet havada aşk kokusu var misali etrafta dolaşırken ben tek tabanca olmanın keyfini sürüyorum. Neymiş o, birine bağlı kalmak, sadece onu görmek vs. ? Bana uymuyor. Hayatıma ters belki de. Ama hiç aşık olamadım. Minicik bir kızken bir oğlancığı beğenmiştim, belki de ilk ve sondu benim için. Kavram daha beynime yerleşememiş. Geçende arkadaşım anlatıyor ; ''İşte Şehrazat, aşık oldum nasıl bir duygu anlatamam sana. Böyle her an O'nu düşünüyorum, acaba ne yapıyor merak ediyorum, hayata daha güzel bakıyor ve sımsıkı kucaklıyorum...'' şoke oldum. Bir insan başka biri yüzünden bu denli duygulara düşebilir mi ya hu ? Nasıl bu kadar mutlu olabilir ? Üstelik platonik iken ? Vay be, diyorum ve uzaklaşıyorum.

Uzun aradan sonra sevgilerle, Şehrazat 

0 yorum:

Yorum Gönder